donderdag 30 augustus 2012

Vakantie 2012 Italië in foto's

Hey hallo,

een tijdje geleden al weer ben ik op vakantie geweest in Italië. Ik wilde eerst een vlog video maken maar omdat ik geen goede en mooie beelden had ben ik nu pas over uit dat ik gewoon een blogpost maak. Vandaar nu pas dit artikel! Ik ga jullie laten zien hoe mijn vakantie er ongeveer uitzag in foto's. Sommige foto's zul je misschien wel al kennen van Lenette. Dus veel kijk plezier!





We verbleven in de streek Castelnuovo vlak bij het stadje Peschiera. Dat zegt jullie waarschijnlijk helemaal niks, maar goed haha! We zaten vlak bij het gardameer. hier heb ik trouwens weinig foto's van.


Deze foto's zijn gemaakt in Verona. In Verona speelt ook het verhaal van Romeo en Julliette af, die jullie hoogstwaarschijnlijk allemaal wel kennen. Dit is het balkonnetje van Julia en daarboven een foto van een muur die helemaal ondergeschreven was met liefdestekstjes. Heel tof om te zien! 







In Verona staat ook een grote Arena waar altijd ieder jaar operavoorstellingen zijn. Wij zijn naar zo'n voorstelling geweest en hierboven zijn daar een paar foto's van. De opera duurde 4 uur lang en het was ontzettend saai haha. 







We zijn ook nog in Venetië geweest. Jeetje wat is dat een mooie maar super drukke stad! Venetië staat bekend om zijn gondelrondvaarten en de smalle straatjes met water. Natuurlijk is er ook het grote San Marcoplein met een mega kathedraal. Hierboven een paar foto's. 

Natuurlijk hebben we ook nog het appartementencomplex zelf waar heel veel leuke activiteiten waren. 





Zo hadden de mensen van het animatieteam verzonnen om een flashmob te doen in het grote zwembad. Daar deden wij natuurlijk aan mee haha! en verder hadden ze bijna elke avond wel een soort musical achtig iets in het theater en er was 2x in de week een poolparty in het grote zwembad. 





De laatste paar dagen dat we in Italië waren zijn we nog naar het plaatje Garda en het plaatsje Lazise geweest. 

En als laatste hebben lenette en ik ook aardig veel foto's van elkaar gemaakt haha! hier een paar shots.






En dit was mijn vakantie zo ongeveer in foto's! ik hoop dat je het een beetje leuk vond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten