maandag 16 juli 2012

Review Toothy Tabs Lush Sparkle.

Een tijdje geleden heb ik de toothy tabs van Lush gekocht. Ik heb ze getest en ik wil graag het resultaat en het verschil met ervoor en erna met jullie delen! Lees snel verder.

Je hebt veel verschillende soorten toothy tabs met ieder een andere werking. Ik heb gekozen voor de tooty tabs sparkle. De werking van deze toothy tabs is het witter maken van je tanden. Er zit citroen, grapefruit en zwarte peper in. Citroen zorgt voor het bleken (witter maken) van je tanden.

Het doosje is niet heel bijzonder maar daardoor ook wel weer leuk. Gewoon simpel zwart met witte letters. En het grappige is, als je het doosje helemaal uitschuift dan zie je een sticker met een plaatje van degene die ze gemaakt heeft. In het doosje zitten in totaal 40 toothy tabs.



De toothy tab zelf ziet er zo uit. Het is gewoon een dood normaal klein tabletje. Hoe de toothy tabs werken gaat als volgt: Je plaatst een toothy tab in je mond en pakt gewoon een tandenborstel nat gemaakt met water. Je moet gewoon poetsen zoals je altijd doet, het tabletje gaat vanzelf schuimen en lost vanzelf langzaam op. Ik moet wel toegeven, het is niet bepaald lekker om ermee te poetsen maar het gaat natuurlijk om het resultaat! 




Dit ben ik vóórdat ik de toothy tabs gebruikt heb. M'n tanden zijn een beetje gelig en dat wil ik zo veel mogelijk weghebben. Dus ik heb de toothy tabs sparkle gebruikt. 


Dit ben ik met het resultaat na het poetsen met de toothy tab. Mijn tanden zijn een stuk witter er zien er fris en verzorgd uit. 


Ik vind te toothy tabs erg fijn en hebben een goed resultaat! Ze zijn maar 3,75 bij de Lush dus het is zeker de moeite waard om het ook is uit te testen! Je hebt nog veel meer soorten toothy tabs dus je kan kiezen wat je wilt. 



                     Voor ^^                                                Na ^^

1 opmerking:

  1. Hey,
    Wat voor smaak zit er aan deze toothy tabs?
    Is het wel een lekkere smaak, of een vieze?
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen