zondag 15 juli 2012

Review All about eyes concealer Clinique.

Een tijdje geleden heb ik van een Mooi cadeaukaart een mooie concealer gekocht want die had ik dringend nodig. Ik dacht, laat ik is een goede concealer kopen van een goed merk. Toen ben ik op deze all about eyes concealer van Clinique gekomen! Lees verder voor mijn mening over deze concealer en zie het verschil bij mij zonder concealer en met concealer!

Toen ik de concealer zag, werd ik eigenlijk al best vrolijk van de verpakking.


Het doosje heeft vrolijke kleuren en het heeft een leuke print. 

Dan de concealer zelf. 
Het is een kleine tube en je zal vast denken: Die gaat vrij snel op. Maar de de concealer is héél dekkend dus je hebt maar een klein puntje ervan nodig. De medewerkster die me geholpen heeft een goede concealer te zoeken heeft gezegd dat je er zelfs een jaar mee kan doen! 

Dit ben ik zonder concealer op. Je ziet dat ik best donkere kringen onder mijn ogen heb. Die wil ik dus zo veel mogelijk weghebben. 


Dit ben ik met op één oog (vanaf dit scherm gezien rechter oog) concealer op. Je kan duidelijk verschil zien tussen beide ogen. Hier zie je ook dat de concealer heel dekkend is! 


En tenslotte heb ik hier een foto met op beide ogen de concealer. Je ziet dat de donkere kringen bijna helemaal weg zijn! 



Ik ben erg tevreden met deze concealer. Normaal is de concealer (ongeveer) 20 euro. Ik heb hem uiteindelijk gekocht voor (ongeveer) 10 euro. Want ik had een cadeaukaart en ik kreeg nog 10% korting. 

Deze concealer is dus zeker een aanrader als je een goede concealer zoekt! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten