vrijdag 6 april 2012

i-Divine Sleek palette oh so special.

Juliie weten waarschijnlijk al dat ik Lenette een Sleek palette voor haar verjaardag heb gegeven. Natuurlijk heb ik er ook een voor mijzelf besteld! Ik heb het oh so special palette besteld en echt.. ik vind het palette echt BJOE-TI-FOEL! :D Wil je zien wat ik verder van het palette vind en hoe hij eruit ziet? klik dan op het Lees verder knopje! :)

Toen ik het palette uitpakte uit de verzendverpakking was ik al onder de indruk. Ik vond het doosje er heel mooi chique uitzien, ook al is het gewoon simpel mat zwart.

 

Het palette zelf vind ook echt super tof! Het zijn een beetje neutrale kleuren voor een zachte look maar je kan er ook een iets zwaardere look mee maken door de donkerdere kleuren die er bij zitten. 





Van links naar rechts zijn de namen van de bovenste rij : Bow, Organza, Ribbon, Gift basket, Glitz en Celebrate.
Van links naar rechts de namen van de onderste rij zijn : Pamper, Gateau, The mail, Boxed, Wrapped up en Noir. 

Ik ben echt helemaal verliefd op dit palette en het is ook gelijk mijn favoriete oogschaduw palette. Ik heb er al enkele looks mee gemaakt en ben echt onder de indruk van de goede kwaliteit voor zo'n prijs. Ik vind het palette echt heel goed koop voor zo'n kwaliteit! Ik heb het palette besteld op de webshop van Boozyshop voor 7,95 . 

2 opmerkingen:

  1. Ik twijfelde heel erg of ik dit palette zou bestellen, toen hij afgelopen week in de aanbieding was. Dat heb ik niet gedaan, maar nu heb ik wel spijt...

    BeantwoordenVerwijderen