maandag 2 april 2012

Shoplog zaterdag 24/3 en maandag 26/3

Helloo!

Ik heb laatst weer even lekker geshopt en ik wil graag aan jullie laten zien wat ik allemaal gekocht heb (:
Misschien hebben jullie mijn video daarover al gezien. Maar hier komt de shoplog uitgebreider ;)




Ik heb bij de H&M, Kruidvat, Etos, The Body Shop en Lara mode dingen gekocht.

Allereerst ben ik bij de H&M geweest. Daar heb ik een zonnebril, een shortje en een riem gekocht.



ZONNEBRIL. 
4,95 
H&M


Bij de H&M heb ik ook nog een shortje gekocht.

 SHORTJE. 
 9,95
H&M
En als laatste heb ik bij de H&M ook een riem gekocht. Ik hoorde dat die gevlochten riemen in zouden komen dus ik dacht; laat ik er maar gelijk eentje inslaan (:

RIEM
4,95
H&M










Toen ben ik nog naar de Etos geweest. En daar heb ik een mooie lipstick en een oogschaduw gekocht. 




 LIPSTICK.
MAYBELLINE.
020 TROPICAL PINK.
11,50 ( - 6 euro korting = 5,50 (etos cadeaucard) )

Bij de Etos heb ik ook nog een oogschaduw
gekocht. Hij was 50% korting en het was de laatste dus die kon ik niet laten liggen! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten